Idol 2009 :D <3




Hellu... :)
dagen idag, har var det bild, inte kul hände inte så mycket.
data, sjukt kul, gjorde ett bildspel som handlade om Carola och Idol :)
därefter världens längsta rast, då larvade man sig med Robin och Emil. :)
idrott spelade basket, slutade tidigare stack till Nyhem och sjöng, pratade lite med Eva :)
därefter till Lena och Sötnosarna :) <3
tack <33
sedan hem käkade, pluggade, snart ska jag duscha och packa :)
om mindre om 4 timmar åker jag, min mamma och min bästa kompis till Malmö och börja köa till Idol :)
kommer stå i 9 timmar om inte mer.... :)
men har min bästis där är så sjukt glad att du följer med :)
älskar dej <33
aja.. nää nu ska jag gå och kolla på och Talang,  Berg flyttar in och sedan måste jag fixa mej :)
tack alla som stöttar mej och finns för mej :)
jag har inte skrivit här på ett tag, de har bara lite blivit av, sen är allt är över med Idol så kommer jag skriva vad som har hänt under denna tiden. men ni får ha en bra helg..
posshaj :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0