Bella <3

Bella, dej har jag haft mycket kul med och offrat mycket för att vara med dej.
minns du i 10:an då alla mobbade ut mej för att jag var med dej.
jadu, sen när du började så hade jag ingen att vara med. men nästa rast var jag med dej igen. :)
hihi, men jag gav inte upp jag var ändå kompis med dej, och det kommer jag vara nu med :)
saknar den tiden vi hade tillsammans, vem vet den kanske kommer tillbaka :)
sommaren 2008 hade jag mycket kul med dej och skolan 2007/2008.
tänk så  glad jag blev när du kom in på Engelska från ingenstans och sa att du skrev musik och älskade att sjunga sen blev det bättre och bättre :)
du vet allt kul vi hade på rasterna och efter skolan te.x när du bara springer in på toa och spottar och fräser jag bara vad är det. och efter lång tid säger du att du hade en fluga i munnen haha. det är sånt jag ska berätta för mina barn och får jag inga barn så kan jag ju berätta de för mina barnbarn :D<3
nää men när jag tänker på dej så kommer de så många minnen ut i huvudet skulle kunna sitta här och berätta hur många till som helst :)
jag måste vara kompis med dej livet ut. tack så jättemycket för allt som har varit och ska komma :)<3
lämnar aldrig dej gumman och finns alltid här <3
i svåra stunder och roliga stunder <3
kärlek till dej <3
// Johanna <3



Johanna och Bella. <3



Vi :D<3



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0