Fredag. :/

Hello.
Idag gick jag upp vid 12:00 kollade på Våra Bästa År.
sedan åkte mamma, pappa, Farmor och jag till Farfar ett tag och pratade med dej <3
älskar dej <3
sedan handlade vi.
ni sitter vi här. ska snart äta bakad potatis.
sedan ska jag dra till Catta.
älskar dej gumman <3
kanske ska kolla på Let´s Dance vet inte.
annars händer de inte så mycket mer.
ha det bra.
posshaj :/


Älskar er, vill aldrig mista er. ni betyder så mycket för mej <3
kan inte leva utan er. mår ni inte bra så mår inte jag bra.
kan inte se er båda mår dåligt, då blir jag ledsen.
ni kommer alltid att ha en stor plats i mitt hjärta.
de stället lämnar ni aldrig.
ni ska leva många många år till <3
all kärlek till er <3
// Jojo



Catta och jag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0