Kevin och Alice :) <3

Tjabba.
Vakade vid 08:00 imorse med en underbar dröm. synd bara att de bara inte var sann :( <3
ja försökte att somna om men de gick inte så jag gick upp typ 09:30. då kollade jag på tv och käkade chips :)
sedan fixade jag mej och ringde till Lena. :)
vis 11:35 tog jag bussen in till stan stack till Lena pratade lite och åkte till bilpartener där Johanna och jag kollade på Alice och Kevin. fick atougraf av dom och kort med oss :)
ganska stolt över de kortet, för de vara bara jag som fick kort med dom :) i bland alla dom hundra. :)
såg bra. allt var bra. Johannas pappa körde mej hem. när jag kom hem kollade jag lite på tv. sedan gick jag till affären för syrran var sugen på godis. köper jag då godis åt henne så kännar jag 20 kr. :)
menmen sedan har jag bara sjungit. mår ganska okej idag, lite feber kvar annars är det bra.
nu sitter jag här Farmor kommer snart och äter. Tintin ligger här på golvet med mej nu :)
annars händer de inte så mycket ikväll, bara ta de lugnt och sängen i tid.
ha det bra
posshaj :)


lycka till imorgon Farfar allt kommer att gå bra. jag vet de :)
älskar dej <3 mina tankar finns hos dej <3
// Johanna <3


Alice, Kevin och Johanna :) <3


Alice :) <3


Kevin :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0