Sälen med 10:an <3

Tjena.
den  2 Mars till den 6  var min klass i Sälen.
det var helt underbart. saknar det så mycket, tiden när med er alla var så kul.
skulle bara vilja komma tillbaka dit igen. självklart så var 2007/2008 det bästa skolåret för mej :)
hade så kul. sov med om perfekta brudarna. sminkade dom 2 killarna som gick klassen och var ute och åt på resturang. körde snöskoter. badade på hundfjällsbadet. det är helt oförglömmligt <3
synd bara att tiden gick så snabbt, <3
tack alla som gjorde Sälen resan så bra. tack för att ni vågade och bjöd på er :)
pussar er Johanna . <3


Josse och jag i bussen :)


Jag i bussen, vet att jag inte ser bra ut ,<3


Ingrid, Åkesson, Josse, Mattiasson, Sabina, Johanna och Hansson
på badhuset. :)


Johanna, Håkan, Josse och Lemmy.
Gänget som åkte med Håkan på skotern :)


Ewe och jag på resturangen :)


Lemmy och jag :D<3


Patrik. Lemmy och jag i våffelstuga :)


Fyrverkeri i Sälen :)


Alla i vår stuga.
Natascha, Hansson, Catta, Ewe, Johanna, Josse, Mattiasson, Lemmy och Patrik <3
Där nere vid de andra bordet. Ingrid, Camilla, Claes, Åkesson och Håkan <3


Vi i backen. saknar er så mycket, kunde vi inte alltid gå i samma klass, vi är nästa alla splittrade nu :( <3
Natascha, Hansson, Mattiasson, Catta, Sabina, Josse och jag :)<3


Jag sover i bussen hem. man ville inte hem där ifrån <3
tack . <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0