Skolan igen.

Tjoo...
Idag så var de första dagen efter lovet. lite nervöst efter som vi började på en helt ny skolan.
men de gick bra, börjde 10:00 slutade 12:00 och under den tiden så pratade vi om lovet och hade ett snabbt klassråd.
sedan träffade jag syrran som bara hade lunch så gick vi i stan hon skulle köpa en tröja men hittade ingen.
så vi käkade på gaffiti kladdekaka. :) tack för en bra dag syrran <3 älskar dej <3
sedan tog jag bussen hem och kollade på Våra Bästa År. :)
därefter pratade jag med mamma och pappa om skolan idag. sedan gick jag till Farmor och gick ut med Tintin.
därefter till kyrkan och sjöng för prästenl tänkte börja sjunga i kör. men de gick inte så bra. han gav mej en chans i alla fall. så ska dit på Torsdag och sjunga med alla i kören.
när jag kom hem sen så pratade jag med Tina, Ewe och Catta.
har inte varit världens bästa dag idag. jobbig på många sätt.
annars har de inte hänt så mycket mer idag. ringde till Farfar som inte blev opererad idag. :/ mög.
nu ska jag snart gå och lägga mej. ha det bra
poss :/



Camilla och jag som små <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0