Söndag.

Tjena.
Idag gick jag upp vid 12:00 då kollade jag på tv.
sedan sjöng jag lite, vid 14:00 kom Otto och Lena :)
Vid 15:00 körde pappa och jag och hämtade Farmor så körde vi till Farfar och var där ett tag.
kul kul <3
älskar dej. allt kommer att gå bra imorgon Farfar <3 du finns i mina tankar hela dagen <3
sedan hem där ifrån så följde Farmor med hem och käkade. har precis bakat muffins :)
nu sitter jag här och skiriver, sjunger och pratar med folk :)
ska snart gå och duscha. skolan imorgon igen.
lite kul men mest tråkigt.
ha det bra. posshaj.



Farfar. jag vet att allt kommer gå bra imorgon. men fast att jag vet de så oroar jag med.
vill bara ha hem dej nu :)
älskar dej så mycket, <3
du är en stor del av mitt liv.
all lycka till dej <3
/// JoHanna <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0