Söndag.

Tjena.
Gick upp vid halv 12 idag.
då kollade jag på tv ett litet tag. sedan fixade jag mej och gick till Farmor. där jag gick en runda med Tintin.
när jag kom tillbaka pratade jag med Farmor ett tag. sedan gick jag hem satt på datan ett litet tag. därefter åkte vi till Farfar och var där lite än en timme.
saknar dej imorgon händer det kanske saker, lycka till <3
finns med dej i dina tankar <3
när jag kom hem. så gick jag och Camilla en runda med Tintin, sedan pratade vi lite till med Farmor.
sedan hem och äta. nu har jag precis ätit.
vet inte vad som händer ikväll ganska ledsen och trött.
ska nog ta det lugnt kanske käka något gott.
ha det bra
poss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0