Stan med kompisar <3

Tja.
idag gick jag upp vid 10:90 då jag kollade på tv sedan duchade jag.
och fixade mej. tog bussen som gick 13:35 till stan. där jag träffade Micha, hennes kille. Bella och Ewe <3
där vi hade himla kul tog massa kort oxå flummade. :)
sedan gick jag och Ewe till Maxi och fixade korten på mej och Carola till stora bilder :)
sedan gick vi till Macdonal´s och käkade lite, därefter kom hennes mamma och hämtade oss så körde vi till de nya Nettot i stan. sedan var jag hos Ewe ett lite tag därefter tog jag bussen hem. när jag kom hem så käkade jag nu sitter jag här.
kl .21:00 ska jag se en dokumentär med Eva Rydberg :D
hon är grym.
har haft svin ont i halsen, handleden och frusit, :/
annars händer de inte så mycket mer <3
Tack för en rolig idag alla <3
love <3
posshaj <3


Farfar, de var hämskare än jag trodde med dej, men du kommer att klara detta du har vårt stöd <3
vill bara ha hem dej och att allt ska bli som vanligt igen, saknar dej, första dagen idag jag inte har träffat dej.
älskar och saknar dej Farfar <3


Farmor och Farfar <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0