Tisdag, Onsdag och Torsdag.

Hejhej.
Har inte skrivit på några dagar nu, har varit ganska mycket.
när jag har kommit hem ifrån skolan så skulle jag i väg på något igen, men nu skriver jag.
i tisdags
 åkte med syrran till skolan. glömde mina skolsaker hemma så mamma gick köra in dom till mej.
hade skit kul med Bella idag. <3 käkade i matan med syrran. efter skolan stack jag till Lena och sötnosarna och var där ett tag. sedan hem.. då jag gick direct till Farmor så körde vi och hälsade på Farfar ett litet tag. lite efter 19:00 körde vi hem när vi kom hem så gick jag ut med Tintin en liten runda sedan hem. käkade och satt på datan ett litet tag. därefter käkade jag glass. :) gick och la mej senst. mådde inte bra idag. ont i halsen, handleden, magen och jättetrött. :(
i onsdags.
tog bussen med syrran idag med. :)
idag gick vi äntligen matteböcker och jag har en mattebok för vuxna helt stolt. har inte fattat matten sen jag gick i 3:an men nu går de jättebra :)
sedan var vi i träningslägenheten och bakade och lagade mat idag. så käkade vi lunch där.
sedan slutade jag lite över 14:00 lyx. då åkte jag till Maxi hämtade förstoringen på mej och Carola stack hem till Farmor lånade om böckerna till henne på bibblan, gick en liten runda med Tintin, sedan pratade vi lite.
när jag kom hem käkade jag. inte mått så bra idag i heller. frysit, varit trött och ont i halsen
på kvällen tog jag de bara lugnt, blev sängen sent i kväll med :(
idag, torsdag.
imorse tog jag bussen med syrran, så hade vi engelska i morse. kul. jag gillar att prata engelska. :)
sedan hade vi Hanna där vi hade teckenspråk. vilken jag kan väldigt bra, gillar teckenspråk :)
därefter lunch käkade med syrran.
var med henne tills hon började.
sedan sista lektionen mådde jag inte alls bra så jag satt bara och kladdade i mitt block och tog de lugnt. :(
tack <3
efter skolan stack jag till Lena som de var bestämt så fikade vi där. sedan åkte jag med Lena till Munka. tack <3
därefter satt jag bara på datan och tog de lugnt. jag skulle ha varit på kören idag men ville inte gå dit för jag inte mådde bra och körledaren var inte snäll så jag sket i de. jag börjar i en annan kör i stället.
ikväll händer de inte så mycket, kollade på 2/1 män och vänner. :)
ska försöka att gå och lägga mej lite tidigare ikväll så jag kan gå till skolan imorgon.
känns som jag har feber, fryser hela tiden. skit ont i halsen och rösten krånglar. :(
menmen.
nu ska jag dra.
ha det bra.
posshaj :)



Johanna, :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0