Tisdag :)

Tjena.
Gick upp lite innan 12 idag.
då gick jag till Farmor och gick ut med Tintin sedan gick jag till affären och handlade till Farmor.
därefter körde mamma, Farmor och jag till Farfar och var där lite mer än en timme. provade hans säng :)
när vi kom hem kollade jag på tv sedan käkade vi. nu ska vi snart gå till Farmor som fyller år idag och fika.
senare ikväll så är det Fredriksdalsteaterna :) kul kul :)
längtar :D
kl. 20:00 på svt 1 börjar de.
men men nu ska jag fixa mej för att dra till Farmor.
ha det bra
poss <3

VILL HA HEM DEJ IGEN <3
Farfar <3
Love you <3



Grattis på födelsedagen Farmor <3
älskar dej <3


Johanna, Farmor och Camilla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0